Pravidlá pre chatbotov s umelou inteligenciou
(Prijaté a účinné dňa 12.12.2025)
Pred interakciou s chatbotom s umelou inteligenciou na webovej stránke vegis.sk („chatbot“) si pozorne prečítajte tieto pravidlá. Prístupom k chatbotovi a jeho používaním na webovej stránke vegis.sk potvrdzujete, že beriete na vedomie a súhlasíte s podmienkami týchto Pravidiel.
1. Všeobecné informácie: Chatbot je navrhnutý tak, aby sprostredkoval všeobecné informácie dostupné na webovej stránke vegis.sk a pomáhal ľuďom, ktorí sa chcú dozvedieť viac o produktoch na webovej stránke vegis.sk. Hoci sa chatbot snaží poskytovať presné a užitočné informácie, nemôžeme zaručiť, že informácie budú úplné, presné alebo aktuálne. Informácie poskytnuté Chatbotom by sa preto nemali považovať za vyhlásenie (vyhlásenia) vlastníka webovej stránky vegis.sk, konkrétne spoločnosti Samuel Šubík - vegis.sk , Poruba 145, 97211 Poruba, Slovenská republika, IČO: 52 740 536 / DIČ/IČ DPH: SK1126030532 („Spoločnosť“), jej vedenia, zástupcov, personálu, konzultantov (ako napríklad zodpovedná osoba Spoločnosti, právni zástupcovia, účtovníci, IT konzultanti atď.), subdodávateľov alebo dodávateľov, ani by nemali nahrádzať konzultáciu alebo diskusiu s nimi. Chatbot je program s umelou inteligenciou a nie je zástupcom ani zamestnancom Spoločnosti. Chatbot je spoločnosti poskytovaný ako SaaS (softvér ako služba) riešením od tretej strany, t. j. spoločnosti We, Text, Inc. (https://botpress.com/legal/privacy-statement), a využíva rôznych svojich subdodávateľov, vrátane, ale nie výlučne:
● Otvorená umelá inteligencia (OpenAI sa používa na spracovanie textových vstupov používateľov na generovanie textových odpovedí)
● Amazon Web Services (AWS hostí cloudové služby a údaje o zákazníkoch spoločnosti We, Text, Inc.; AWS spracováva analytické informácie o používaní cloudových služieb We, Text, Inc.)
● Google Analytics (GA spracováva analytické informácie o používaní cloudových služieb We, Text, Inc.)
● Microsoft Azure (Azure sa používa na vyhľadávanie informácií a na pomoc pri generovaní textových odpovedí)
2. Obmedzenie zodpovednosti: Používatelia Chatbota nesú výhradnú zodpovednosť za svoje interakcie a spoliehanie sa na poskytnuté informácie. Spoločnosť nezodpovedá za žiadne chyby alebo opomenutia v informáciách poskytnutých Chatbotom ani za žiadne kroky vykonané alebo nevykonané na základe týchto informácií. Spoločnosť výslovne odmieta akúkoľvek zodpovednosť za akékoľvek priame alebo nepriame škody vyplývajúce z používania alebo spoliehania sa na odpovede Chatbota alebo obsah poskytovaný na webovej stránke vegis.sk. Používaním Chatbota súhlasíte s inherentnými problémami a rizikami spojenými s akýmikoľvek modelmi AI, vrátane, ale nie výlučne, porúch alebo tzv. „halucinácií AI“.
3. Ochrana osobných údajov a bezpečnosť: Spoločnosť uprednostňuje ochranu osobných údajov a bezpečnosť informácií svojich používateľov. Upozorňujeme, že OpenAI uchováva záznamy o konverzáciách v Chatbote v súlade s vlastnými zásadami, hoci tieto údaje by sa nemali používať na trénovanie ich modelov AI. Používanie chatbota neznamená, že ste sa spojili so Spoločnosťou, a preto žiadne informácie zdieľané s Chatbotom nie sú dôverné ani privilegované. Nezdieľajte žiadne citlivé ani osobné informácie vo svojich konverzáciách.
4. Zakázané použitie: Chatbot by sa nemal používať na učenie sa, pýtanie sa, vykonávanie dopytov, kontroly atď. v súvislosti s akýmikoľvek právnymi, lekárskymi, zdravotnými alebo inými citlivými informáciami vrátane, ale nie výlučne, zmluvných podmienok, zmlúv, zásad (vrátane, ale nie výlučne, zásad ochrany osobných údajov) atď., na vytváranie objednávok, kontrolu stavu doručenia alebo akéhokoľvek iného stavu alebo iných informácií súvisiacich s objednávkou (objednávkami) akéhokoľvek produktu prostredníctvom webovej stránky vegis.sk alebo Spoločnosti a jej ďalších predajní (online) vo všeobecnosti, na zapojenie zodpovednej osoby Spoločnosti alebo akéhokoľvek iného konzultanta, personálu, vedenia, dodávateľa Spoločnosti, na uplatňovanie akýchkoľvek práv zákazníka, protistrany, spotrebiteľa alebo dotknutej osoby, na podávanie sťažností, nahlasovanie nekalých praktík, zadávanie akýchkoľvek osobných údajov alebo iných citlivých informácií vrátane, ale nie výlučne, lekárskych, zdravotných alebo iných. Dotazy týkajúce sa odporúčaní alebo účinkov užívania produktov, kontraindikácií, lekárskych/zdravotných rád alebo podobne sú výslovne zakázané klásť Chatbotovi na odpoveď, ale namiesto toho by mali byť adresované kompetentným zdravotníckym pracovníkom kvalifikovaným na poskytovanie takýchto odpovedí alebo konzultácií.
