logo template4

Celé surové mandle

Cena 2.99
Dostupnosť: na sklade u dodávateľa
hmotnosť:
100g 0.000
220g 2.000
250g 2.290
500g 7.000
1kg 13.500
Kód produktu: P sfd-079
Výrobca: SUPERFOODS
Záručná doba: 24 mesiacov
ks

Celé surové mandle SUPERFOODS

Mandle môžu patriť medzi obľúbené jedlá, ktoré neustále jete, alebo ich môžete jesť iba príležitostne. Mandle okrem toho, že sú chutné, ponúkajú viac zdravotných výhod a sú vynikajúcim zdrojom zdravých živín.

Vedeli ste, že porcia mandlí obsahuje rovnaké množstvo antioxidantov ako porcia brokolice?

Zloženie: celé surové mandle.

Obsahujú zdravé tuky, bielkoviny, sacharidy, organické kyseliny, draselné soli, vápnik, fosfor, železo, vitamíny (A, B1, B2, B3 - niacín a C - v malých množstvách)
emulzín (enzým nachádzajúci sa v horkých mandlích a hubách)

Čerstvé semená obsahujú až 88% vody a sušené mandle obsahujú iba 4,50% vody. 

Surové mandle a mandľový olej sa považujú za najúčinnejšie pre mozog. Jesť niekoľko mandlí každý deň pomáha zlepšovať pamäť a koncentráciu, najmä u detí. Verí sa tiež, že rozvíja inteligenciu najmenších a robí ich aktívnejšími.
Mandle pomáhajú udržiavať primeranú hladinu cholesterolu zvyšovaním hladín HDL a znižovaním hladín LDL. Pomáha to predchádzať mnohým srdcovým chorobám.
Výhody mandlí na pokožke sú obzvlášť populárne. Zahrnutím mandlí do vašej stravy budete mať úžitok z krásnej, pružnej a pružnej pleti. Na druhej strane, použitie mandľového oleja priamo na pokožku tiež pomôže dosiahnuť hladkú a zdravú pokožku.
Medzi výhody sladkého mandľového oleja patrí aj ošetrenie a prevencia suchej a popraskanej pokožky. Tento olej sa tiež veľmi často používa na masáž dieťaťa.
Mononenasýtené tuky nachádzajúce sa v mandliach sú dobré pre zdravie srdca. Mononenasýtené tuky spolu s antioxidantmi tiež pomáhajú predchádzať srdcovým chorobám.
Jedným z mnohých zdravotných výhod mandlí je to, že pomáhajú udržiavať správny krvný tlak a nepriamo prispievajú k prevencii chorôb spôsobených vysokým krvným tlakom.
Mandle obsahujú kyselinu listovú, ktorá je jednou z najdôležitejších zlúčenín, ktoré zabraňujú vrodeným vadám. Počas tehotenstva sa mandle používajú proti zápche, čo je bežný stav pozorovaný u tehotných žien.

Nadbytok vitamínu E

Zahrnutím mandlí do vašej stravy budete mať úžitok z významného množstva vitamínu E, ktorý poskytuje antioxidačnú ochranu. Z 28 g mandlí dostanete 7,4 mg vitamínu E, asi polovicu potrebného denného množstva. Prekročenie prípustnej hornej hranice 1 000 mg denne vyžaduje veľa mandlí, je to však možné, najmä ak máte stravu založenú na potravinách bohatých na vitamín E (napr. Vajcia, obohatené obilniny, špenát a celé zrná). ). Príliš veľa vitamínu E v tele môže spôsobiť predávkovanie, ktoré spôsobuje letargiu, problémy so zrakom, bolesti hlavy, hnačku a plynatosť.

Pribrať

Jesť veľké množstvo mandlí môže vyvolať priberanie na váhe. Aj keď tuky v mandliach sú hlavne zdravé tuky, jedenie 85 g mandlí prinesie do vašej stravy 42 g tuku. Obmedzte príjem tukov na 20 až 35% kalórií denne alebo 44 až 78 g, tí ktorí dodržiavajú diétu s obsahom kalórií do 2 000, aby sa zabránilo nárastu hmotnosti.

Kontraindikácie: ľudia alergickí na orechy

Môžu sa jesť ako také, buď na raňajky alebo medzi hlavnými jedlami. Môžu byť tiež zahrnuté do rôznych šalátov, mletých alebo drvených, alebo do prípravy dezertov a koláčov.






Pozri.sk - vyhľadávačPricemania.sk – Porovnanie cien