logo template4

Celé surové mandle - na váhu

Cena bez DPH 3.99
Dostupnosť: na sklade
hmotnosť:
100g 3.990
200g 7.690
500g 18.900
Kód produktu: z SKU5451
: 24 mesiacov
ks

Celé surové mandle 

Mandle môžu patriť medzi obľúbené jedlá, ktoré neustále jete, alebo ich môžete jesť iba príležitostne. Mandle okrem toho, že sú chutné, ponúkajú viac zdravotných výhod a sú vynikajúcim zdrojom zdravých živín.

Vedeli ste, že porcia mandlí obsahuje rovnaké množstvo antioxidantov ako porcia brokolice?

Zloženie: celé surové mandle.

Obsahujú zdravé tuky, bielkoviny, sacharidy, organické kyseliny, draselné soli, vápnik, fosfor, železo, vitamíny (A, B1, B2, B3 - niacín a C - v malých množstvách)
emulzín (enzým nachádzajúci sa v horkých mandlích a hubách)

Čerstvé semená obsahujú až 88% vody a sušené mandle obsahujú iba 4,50% vody. 

Surové mandle a mandľový olej sa považujú za najúčinnejšie pre mozog. Jesť niekoľko mandlí každý deň pomáha zlepšovať pamäť a koncentráciu, najmä u detí. Verí sa tiež, že rozvíja inteligenciu najmenších a robí ich aktívnejšími.
Mandle pomáhajú udržiavať primeranú hladinu cholesterolu zvyšovaním hladín HDL a znižovaním hladín LDL. Pomáha to predchádzať mnohým srdcovým chorobám.
Výhody mandlí na pokožke sú obzvlášť populárne. Zahrnutím mandlí do vašej stravy budete mať úžitok z krásnej, pružnej a pružnej pleti. Na druhej strane, použitie mandľového oleja priamo na pokožku tiež pomôže dosiahnuť hladkú a zdravú pokožku.
Medzi výhody sladkého mandľového oleja patrí aj ošetrenie a prevencia suchej a popraskanej pokožky. Tento olej sa tiež veľmi často používa na masáž dieťaťa.
Mononenasýtené tuky nachádzajúce sa v mandliach sú dobré pre zdravie srdca. Mononenasýtené tuky spolu s antioxidantmi tiež pomáhajú predchádzať srdcovým chorobám.
Jedným z mnohých zdravotných výhod mandlí je to, že pomáhajú udržiavať správny krvný tlak a nepriamo prispievajú k prevencii chorôb spôsobených vysokým krvným tlakom.
Mandle obsahujú kyselinu listovú, ktorá je jednou z najdôležitejších zlúčenín, ktoré zabraňujú vrodeným vadám. Počas tehotenstva sa mandle používajú proti zápche, čo je bežný stav pozorovaný u tehotných žien.

Nadbytok vitamínu E

Zahrnutím mandlí do vašej stravy budete mať úžitok z významného množstva vitamínu E, ktorý poskytuje antioxidačnú ochranu. Z 28 g mandlí dostanete 7,4 mg vitamínu E, asi polovicu potrebného denného množstva. Prekročenie prípustnej hornej hranice 1 000 mg denne vyžaduje veľa mandlí, je to však možné, najmä ak máte stravu založenú na potravinách bohatých na vitamín E (napr. Vajcia, obohatené obilniny, špenát a celé zrná). ). Príliš veľa vitamínu E v tele môže spôsobiť predávkovanie, ktoré spôsobuje letargiu, problémy so zrakom, bolesti hlavy, hnačku a plynatosť.

Pribrať

Jesť veľké množstvo mandlí môže vyvolať priberanie na váhe. Aj keď tuky v mandliach sú hlavne zdravé tuky, jedenie 85 g mandlí prinesie do vašej stravy 42 g tuku. Obmedzte príjem tukov na 20 až 35% kalórií denne alebo 44 až 78 g, tí ktorí dodržiavajú diétu s obsahom kalórií do 2 000, aby sa zabránilo nárastu hmotnosti.

Kontraindikácie: ľudia alergickí na orechy

Môžu sa jesť ako také, buď na raňajky alebo medzi hlavnými jedlami. Môžu byť tiež zahrnuté do rôznych šalátov, mletých alebo drvených, alebo do prípravy dezertov a koláčov.






Pozri.sk - vyhľadávačPricemania.sk – Porovnanie cien